Få hjælp til Instagram
Vi hjælper din virksomhed med at stå stærkere på Instagram
Lær at poste og få hjælp til Instagram annoncering
Forsvinder dine opslag i mængden på Instagram? Bruger du tid på at lave flot indhold, som ingen ser? Vi rådgiver dig til at aktivere dine følgere og forstå Instagrams algoritme.
Du skal forstå din målgruppe korrekt, når du laver opslag, stories og reels på Instagram. Her rådgiver vi dig. Derudover kan du udnytte de store annonceringsmuligheder, der er på platformen.
Vi hjælper dig med Instagram
- Strategi og rådgivning
- Betalte kampagner og annoncering
- Tone of voice, opslag, reels og stories
- Planlægning af organiske opslag og overvågning af annoncer
- Ingen binding
Har du spørgsmål?
Er du i tvivl om sociale medier? Så kontakt os på
+45 61 90 00 85
eller info@kkommunikation.dk
Få engagerede følgere på #Instagram
Tvivler du på, om Instagram er den rette kanal for din virksomhed?
Kontakt os på +45 61 90 00 85 eller info@kkommunikation.dk
Sådan hjælper vi Home
Udover at vi skriver undertekster til deres videoindhold, rådgiver vi også Home i Støvring med deres færden på sociale medier. Her agerer vi som sparringspartner i forhold til organisk indhold, samtidig med at vi hjælper med opsætning af betalte annoncer på Instagram og Facebook.
Typisk samarbejde om Instagram:
- Rådgivning
- Årshjul og tone of voice
- Strategi, opslag og annoncer
- Opsætning af betalte annoncer
- Udformning af organiske opslag
- Ingen binding
Du kan læse mere om vores case med Home ved at klikke her.
Det siger vores kunder om os
”Super professionel og fantastisk sparring.
De varmeste anbefalinger herfra.”
Marcus Nordberg, Indehaver af Auto Solfilm Danmark
”Kjærup Kommunikation er imødekommende, professionelle og altid tilgængelige. De er idérige og nytænkende, og derfor en rigtig god sparringspartner til vores SoMe.”
Lisa Mikkelsen, Indehaver og ejendomsmægler Home Støvring
Kontakt Aske Kjærup
Ekspert i tekster og sociale medier
En uforpligtende snak og en kop kaffe har aldrig skadet nogen. Du er mere end velkommen til at give et kald eller sende en mail.
+45 61 90 00 85
aske@kkommunikation.dk
Hvorfor skal jeg markedsføre på Instagram?
Instagram har over 700 millioner brugere på verdensplan, hvorfor det giver dig adgang til mange brugere. Ikke alle er potentielle kunder for dig, men sælger du et produkt, der passer til platformen, er der kunder at hente. Du kan opbygge et community, annoncere med produkter og engagere dine følgere.
Hvorfor skal jeg lave organiske opslag på Instagram?
Med organiske opslag på Instagram engagerer du nuværende og potentielle følgere. Instagrams smarte #hashtag-funktion giver dig mulighed for at udsende dit indhold til en større potentiel følgerskare end på Facebook. Stories- og reels-funktionen giver dig også mulighed for at engagere gennem kreativt indhold.
Læs også de 10 vigtigste tips til gode online tekster lige her.
Hvordan opretter jeg en Instagram-virksomhedskonto?
Opret en konto på Instagram. Derefter opretter du din instagram-virksomhedskonto ved at gå til indstillinger. Her skal du skifte til en professionel konto. Med en professionel konto får du større indblik i din performance, målgruppe og du får mulighed for at annoncere. Vælg en kategori, der beskriver din virksomhed.
Skal jeg dele det samme på Instagram som på Facebook?
Der er mange, der vælger at krydsopslå det samme indhold på Facebook og Instagram. Idéen er egentlig ganske okay, men udkommet er sjældent godt. Vælg med omhu de opslag og historier, der passer bedst til henholdsvis Instagram og Facebook. På den måde finder dine følgere forskellig værdi på de to platforme.
Kan jeg annoncere på Instagram?
Ja, du kan annoncere på Instagram. Du kan endda også tagge dine produkter i dine opslag og stories på Instagram. Opsæt flotte videoannoncer, dynamisk indhold eller karrusselannoncer, der bliver vist på tværs af Instagrams forskellige formater. Instagram annoncering kan gavne din forretning.
Hvad koster Instagram annoncering?
Ligesom med Facebook er det svært at svare på, hvad det koster at annoncere på Instagram. Det afhænger meget af den konkurrence, der er om din målgruppe, hvilket produkt du sælger, og det indhold du sender ud i dine annoncer. Opstil et rimeligt budget, der starter på 5000 kr. om måneden.