Hvorfor rimer LinkedIn på branding?
Driver du en B2B-virksomhed, er LinkedIn et oplagt medie til at tiltrække kunder, samarbejdspartnere og medarbejdere.
Lige så vel som du møder op til et erhvervsnetværk, skal din virksomhed være aktiv på LinkedIn.
khalid Alkohali2024-07-20 5 stjerner - fantastisk samarbejde. Varmeste anbefalinger herfra! 🫶 Henrik Berg Olesen2024-07-19 Samarbejdet med Aske og Julian har forløbet perfekt! De har været gode til at fange "Jargonen" i virksomheden, og på den måde har kunne lave gode personlige LinkedIn opslag for os. Det har skabt god opmærksomhed hos vores kunder og leverandører, men allervigtigst har det frigivet tid internt så vi har kunne fokusere på andre opgaver. Kjærup Kommunikation får derfor de bedste anbefalinger herfra! Marcus Rahdarian2024-07-19 Super professionel og fantastisk sparring, de varmeste anbefalinger herfra. Bedste hilsner. Auto solfilm Danmark Niclas Rieper2024-07-18 Fantastisk team, men gode skrive kundskaber. Tager selv initiativ til hvordan de skal markedsføre vores virksomhed, i tæt dialog med den reaktive medarbejder i virksomheden. Kan varmt anbefales om det er kernefortællinger, Facebook, LinkedIn eller generelt tekster! René Pedersen2024-06-05 Fantastisk og super lærerig Linkedin-dag hos Kjærup Kommunikation. Kan varmt anbefales! Hans-Jacob Møgelmose2024-02-13 Jeg har været på et rigtig godt kursus hos Kjærup Kommunikation. Det var virkelig inspirerende at få en masse gode metoder til bedre personlig branding. Kurset var en god blanding af teori og historier fra den virkelige verden. Dansk Arbejdsmiljø Rådgivning2024-01-26 Før jul var jeg med på et af Kjærup Kommunikation kurser i brug af Link in, hvor Aske underviste det var et rigtig godt kursus hvor man fik en masse gode informationer omkring brug af Link in. Kan varmt anbefale andre at deltage et af deres kurser. ✔ Jimmy Sannes Nielsen2024-01-22 Super LinkedIn-kursus både i relevans og substans. Rolig og behagelig atmosfære - Ganske anbefalelsesværdigt. Christine Holst Pedersen2024-01-19 Jeg deltog i et LinkedIn-kursus hos Kjærup Kommunikation i 2023, og jeg fandt det virkelig værdifuldt. Aske Kjærup Pedersen er en faglig dygtig formidler og har en unik evne til at formidle komplekse koncepter på en måde, der er let at forstå og anvende i praksis. Kurset giver konkrete værktøjer og strategier, som er brugbare uanset ens erfaringsniveau med LinkedIn - om du er kendt med LinkedIn, tekstforfatning eller ej, så vil du få noget værdifuldt ud af dette kursus. Askes fokus på praktisk anvendelse gør kurset særligt relevant for alle, der ønsker at udnytte LinkedIns potentiale bedre. For dem, der overvejer at deltage, kan jeg sige, at dette kursus giver solidt udbytte, og det hjælper med at styrke din tilstedeværelse på LinkedIn, som passer ind i en travl hverdag. Mogens Kjeldsen2024-01-18 Et godt og konstruktivt kursus, med godt udbytte

Mærkbar effekt gennem indhold med personlighed
Mennesker handler med mennesker. Derfor skal din virksomhed have mindst én person, der er ansigtet udadtil på LinkedIn.
Vi skaber resultater gennem nøje analysearbejde, strategisk planlægning og indhold, der ændrer holdninger.
LinkedIn ghostwriter
I et tæt samarbejde med dig vækster vi din virksomheds synlighed på LinkedIn.
- Årshjul: overblik over dit kommende år
- Løbende opfølgning: status på dine aktiviteter
- Ghostwriter: vi skriver alt indhold for dig
- Publiceringen: vi udgiver indlæg for dig
- Visuelt materiale: vi finder løsningen
LinkedIn virksomhedsside
Selvom personlige profiler får mere eksponering end virksomhedssider, bør du have en virksomhedsside på LinkedIn.
Den er med til at styrke din virksomheds troværdighed, opbygge tillid og fungere som et kontaktpunkt i købsrejsen.
Tør du stille dig i rampelyset?
Du er velkommen til en uforpligtende snak. Her taler vi om, hvad det kræver af dig for at få succes på LinkedIn.
Giv lyd fra dig, hvis du er klar til at øge din synlighed på LinkedIn.
Skal vi tage en snak?
Lige så vel som du stiller krav til os, stiller vi krav til dig og din virksomhed.
Sådan bliver resultatet bedst. Og resultatet skal være bedre for dig, end det er for os.
Aske Kjærup Pedersen
Kommunikationsspecialist
LinkedIn annoncering
Ram din målgruppe: Få kvalificerede leads og øget brandkendskab
Købsrejsen i B2B-verdenen er kompliceret og kan variere fra 14 dage til 14 måneder. LinkedIn Ads rammer dine ideelle kunder med målrettet indhold, der opbygger tillid.
Annoncering på LinkedIn, verdens største medie for B2B-virksomheder
Troværdighed og tillid er altafgørende, når virksomheder handler.
I takt med at du får mere synlighed hos dine potentielle kunder, øger du sandsynligheden for konverteringer.
Brug LinkedIn Ads til:
- At øge brandkendskab
- At drive trafik til dit website
- At generere leads af høj kvalitet
LinkedIn Ads og Thought Leader Ads
Din kampagnes indhold – visuelt så vel som tekstuelt – skal resonere og ændre holdning hos din målgruppe.
I samarbejdet med os skal du turde at lade mennesker tage rampelyset i indholdet. Ellers er vi ikke de rette at samarbejde med.
Skal vi tiltrække de rette til din B2B-virksomhed?
Lad os tage en uforpligtende snak. Her afstemmer vi forventninger og taler om din målsætning med LinkedIn.
Lad os høre fra dig, hvis du er klar til at tiltrække de rette for dig på LinkedIn.
Sådan hjælper vi ConnectUs
Et personligt brand på LinkedIn
ConnectUs tilbyder mødebooking og telefonpasning for andre virksomheder.
På mange måder er omdrejningspunktet for ConnectUs det samme som os: Mennesker.
Derfor var det oplagt at arbejde med LinkedIn og personlig branding, da ConnectUs efterspurgte hjælp til branding og online marketing.
Indholdet i samarbejdet:
- Årshjul: overblik over LinkedIn indlæg
- Løbende opfølgning: eksponering og feedback
- Ghostwriter: indlæg til personlig profil og virksomhedsside
- Meta annoncering: øget kendskabsgrad
Læs hele casen
Aske Kjærup Pedersen
Kommunikationsspecialist
Ærlig marketing på LinkedIn med mærkbar effekt
Hvorfor skal min virksomhed være på LinkedIn?
Næsten 3,5 millioner danskere har en profil på LinkedIn. Fælles for alle er, at de bruger platformen i professionelt regi. Det betyder, at de bruger LinkedIn til at finde kunder, viden, kompetencer, leverandører, job eller samarbejdspartnere.
Driver du en B2B-virksomhed, er det særligt relevant at være på LinkedIn, da platformen bruges til at forbinde personer med hinanden. Dermed kan du bogstaveligt talt kun være ét klik fra at finde den person, du søger.
Hvorfor er organiske indlæg gode på LinkedIn?
Organiske indlæg på LinkedIn er gratis – både fra personlige profiler og LinkedIn virksomhedssider.
Vores anbefaling er, at du deler værdi og viser, hvordan du løser problemer i dit arbejde, så andre professionelle kan lade sig inspirere.
På den måde gør du både dig selv og din virksomhed attraktiv for din målgruppe.
Samtidig er den organiske rækkevidde på LinkedIn rigtig god, hvis du sammenligner med andre sociale medier.
Når du udgiver indlæg fra din profil, styrker du din troværdighed og opbygger relationer i dit digitale netværk.
Hvad er personlig branding på LinkedIn?
Social selling, personlig branding og brandambassadør – kært barn har mange navne.
Når din modtager kan sætte ansigt på din virksomhed, er der stor tilbøjelighed til, at tillid opbygges hurtigere.
Derfor er personlig branding et stærkt branding- og salgsredskab i B2B-verdenen.
Du eller din medarbejder agerer som ansigtet udadtil for din virksomhed ved at poste indlæg og være aktiv på LinkedIn.
Virksomhedsside på LinkedIn
En virksomhedsside er et bevis på, at din virksomhed eksisterer – kort sagt.
Samtidig er den med til at opbygge troværdighed og fungere som et kontaktpunkt i købsrejsen.
Din LinkedIn virksomhedsside beskriver din virksomhed, linker til dit website og kan udgive indlæg, ligesom du kan fra din personlige profil.
Til trods for generelt lavere rækkevidde på virksomhedssider sammenlignet med personlige profiler, er de stadig attraktive at bruge.
LinkedIn ads: Hvordan fungerer annoncering?
Når du vil oprette promoverede indlæg på LinkedIn, skal du bruge LinkedIn Ads.
Igennem LinkedIn Campaign Manager kan du opsætte annoncer med forskellige formål.
Eksempelvis kan du drive mere trafik til dit website, øge din virksomheds kendskabsgrad eller indsamle e-mails og relevante leads.
Det vigtige er, at du har styr på dit mål med annonceringen samt dit budskab til din målgruppe.
Du har også mulighed for at lave promoverede indlæg fra en personlig profil i LinkedIn’s feature ‘Thought Leader Ads’.
Hvad koster LinkedIn annoncering?
Som udgangspunkt er LinkedIn Ads dyrere end annoncering på andre sociale medier.
Dog er kvaliteten af leads og konverteringer ofte højere.
Det er vigtigt, at du har styr på din købsrejse, din ydelse eller dit produkt, samt dine unikke selling propositions og budskaber i din annoncering.
For at styrke troværdigheden og øge sandsynligheden for interaktioner på din annonce, kan Thought Leader Ads på LinkedIn også være en mulighed. Det afhænger helt og aldeles af kontekst.
Vi anbefaler, at du starter med et annonceringsbudget på 5000-7000 kroner om måneden som en start.
Vi er marketingbureauet med speciale i kommunikation
Siden 2018 har vi stiftet bekendtskab med mange brancher og nicher.
Den brede erfaring er vores styrke, når vi lægger din virksomheds LinkedIn-strategi og eksekverer for dig.
Vi er din menneskelige indholdsmaskine, som positionerer og vækster din B2B-virksomhed ved at fokusere på personlighed.
Og du må gerne forvente, at vi overgår dine forventninger med fleksibilitet, hurtig levering og kvalitet.
Ærlig marketing, mærkbar effekt.