LinkedIn

Hvorfor rimer LinkedIn på branding?

Driver du en B2B-virksomhed, er LinkedIn et oplagt medie til at tiltrække kunder, samarbejdspartnere og medarbejdere.
Lige så vel som du møder op til et erhvervsnetværk, skal din virksomhed være aktiv på LinkedIn.

Personling branding på LinkedIn

Mærkbar effekt gennem indhold med personlighed

Mennesker handler med mennesker. Derfor skal din virksomhed have mindst én person, der er ansigtet udadtil på LinkedIn. 

Vi skaber resultater gennem nøje analysearbejde, strategisk planlægning og indhold, der ændrer holdninger.

LinkedIn ghostwriter

I et tæt samarbejde med dig vækster vi din virksomheds synlighed på LinkedIn.

  • Årshjul: overblik over dit kommende år
  • Løbende opfølgning: status på dine aktiviteter
  • Ghostwriter: vi skriver alt indhold for dig
  • Publiceringen: vi udgiver indlæg for dig
  • Visuelt materiale: vi finder løsningen

LinkedIn virksomhedsside

Selvom personlige profiler får mere eksponering end virksomhedssider, bør du have en virksomhedsside på LinkedIn.

Den er med til at styrke din virksomheds troværdighed, opbygge tillid og fungere som et kontaktpunkt i købsrejsen.

Tør du stille dig i rampelyset?

Du er velkommen til en uforpligtende snak. Her taler vi om, hvad det kræver af dig for at få succes på LinkedIn.

Giv lyd fra dig, hvis du er klar til at øge din synlighed på LinkedIn.

Skal vi tage en snak?

Lige så vel som du stiller krav til os, stiller vi krav til dig og din virksomhed.

Sådan bliver resultatet bedst. Og resultatet skal være bedre for dig, end det er for os.

Aske Kjærup Pedersen
Kommunikationsspecialist

LinkedIn annoncering

Ram din målgruppe: Få kvalificerede leads og øget brandkendskab

Købsrejsen i B2B-verdenen er kompliceret og kan variere fra 14 dage til 14 måneder. LinkedIn Ads rammer dine ideelle kunder med målrettet indhold, der opbygger tillid.

Annoncering på LinkedIn, verdens største medie for B2B-virksomheder

Troværdighed og tillid er altafgørende, når virksomheder handler.

I takt med at du får mere synlighed hos dine potentielle kunder, øger du sandsynligheden for konverteringer.

Brug LinkedIn Ads til:
  • At øge brandkendskab
  • At drive trafik til dit website
  • At generere leads af høj kvalitet

LinkedIn Ads og Thought Leader Ads

Din kampagnes indhold – visuelt så vel som tekstuelt – skal resonere og ændre holdning hos din målgruppe.

I samarbejdet med os skal du turde at lade mennesker tage rampelyset i indholdet. Ellers er vi ikke de rette at samarbejde med.

Skal vi tiltrække de rette til din B2B-virksomhed?

Lad os tage en uforpligtende snak. Her afstemmer vi forventninger og taler om din målsætning med LinkedIn.

Lad os høre fra dig, hvis du er klar til at tiltrække de rette for dig på LinkedIn.

Case

Sådan hjælper vi ConnectUs

Et personligt brand på LinkedIn

ConnectUs tilbyder mødebooking og telefonpasning for andre virksomheder.

På mange måder er omdrejningspunktet for ConnectUs det samme som os: Mennesker.

Derfor var det oplagt at arbejde med LinkedIn og personlig branding, da ConnectUs efterspurgte hjælp til branding og online marketing. 

Indholdet i samarbejdet:

  • Årshjul: overblik over LinkedIn indlæg
  • Løbende opfølgning: eksponering og feedback
  • Ghostwriter: indlæg til personlig profil og virksomhedsside
  • Meta annoncering: øget kendskabsgrad

Læs hele casen

Klik her for at læse hele casen med ConnectUs.

Skal vi være din LinkedIn ghostwriter?

Aske Kjærup Pedersen
Kommunikationsspecialist

Ærlig marketing på LinkedIn med mærkbar effekt

Næsten 3,5 millioner danskere har en profil på LinkedIn. Fælles for alle er, at de bruger platformen i professionelt regi. Det betyder, at de bruger LinkedIn til at finde kunder, viden, kompetencer, leverandører, job eller samarbejdspartnere.

Driver du en B2B-virksomhed, er det særligt relevant at være på LinkedIn, da platformen bruges til at forbinde personer med hinanden. Dermed kan du bogstaveligt talt kun være ét klik fra at finde den person, du søger.

Organiske indlæg på LinkedIn er gratis – både fra personlige profiler og LinkedIn virksomhedssider.
Vores anbefaling er, at du deler værdi og viser, hvordan du løser problemer i dit arbejde, så andre professionelle kan lade sig inspirere.

På den måde gør du både dig selv og din virksomhed attraktiv for din målgruppe.

Samtidig er den organiske rækkevidde på LinkedIn rigtig god, hvis du sammenligner med andre sociale medier.
Når du udgiver indlæg fra din profil, styrker du din troværdighed og opbygger relationer i dit digitale netværk.

Social selling, personlig branding og brandambassadør – kært barn har mange navne.

Når din modtager kan sætte ansigt på din virksomhed, er der stor tilbøjelighed til, at tillid opbygges hurtigere.
Derfor er personlig branding et stærkt branding- og salgsredskab i B2B-verdenen.

Du eller din medarbejder agerer som ansigtet udadtil for din virksomhed ved at poste indlæg og være aktiv på LinkedIn.

En virksomhedsside er et bevis på, at din virksomhed eksisterer – kort sagt.

Samtidig er den med til at opbygge troværdighed og fungere som et kontaktpunkt i købsrejsen.
Din LinkedIn virksomhedsside beskriver din virksomhed, linker til dit website og kan udgive indlæg, ligesom du kan fra din personlige profil.

Til trods for generelt lavere rækkevidde på virksomhedssider sammenlignet med personlige profiler, er de stadig attraktive at bruge.

Når du vil oprette promoverede indlæg på LinkedIn, skal du bruge LinkedIn Ads.

Igennem LinkedIn Campaign Manager kan du opsætte annoncer med forskellige formål.

Eksempelvis kan du drive mere trafik til dit website, øge din virksomheds kendskabsgrad eller indsamle e-mails og relevante leads.

Det vigtige er, at du har styr på dit mål med annonceringen samt dit budskab til din målgruppe.
Du har også mulighed for at lave promoverede indlæg fra en personlig profil i LinkedIn’s feature ‘Thought Leader Ads’.

Som udgangspunkt er LinkedIn Ads dyrere end annoncering på andre sociale medier.

Dog er kvaliteten af leads og konverteringer ofte højere.
Det er vigtigt, at du har styr på din købsrejse, din ydelse eller dit produkt, samt dine unikke selling propositions og budskaber i din annoncering.

For at styrke troværdigheden og øge sandsynligheden for interaktioner på din annonce, kan Thought Leader Ads på LinkedIn også være en mulighed. Det afhænger helt og aldeles af kontekst.

Vi anbefaler, at du starter med et annonceringsbudget på 5000-7000 kroner om måneden som en start.

Vi er marketingbureauet med speciale i kommunikation

Siden 2018 har vi stiftet bekendtskab med mange brancher og nicher.
Den brede erfaring er vores styrke, når vi lægger din virksomheds LinkedIn-strategi og eksekverer for dig.

Vi er din menneskelige indholdsmaskine, som positionerer og vækster din B2B-virksomhed ved at fokusere på personlighed.

Og du må gerne forvente, at vi overgår dine forventninger med fleksibilitet, hurtig levering og kvalitet.

Ærlig marketing, mærkbar effekt.