Handelsbetingelser Kjærup Kommunikation
Når man som kunde benytter Kjærup Kommunikations service på fast månedlig basis herunder; opslag og indlæg til sociale medier, annoncering på sociale medier og lignende digital markedsføring, accepteres det samtidig mellem Kunde og Kjærup Kommunikation, at de følgende betingelser er gældende for aftalen om fast samarbejde.
Den følgende aftale definerer og uddyber betingelser og forpligtelser i forbindelse med faste samarbejder med Kjærup Kommunikation.
Aftale og oprettelse
Når et fast samarbejde mellem Kjærup Kommunikation og kunde indgås, gives der tilladelse til at tilgå aftalte profiler og sider på aftalte sociale medier. Der faktureres altid tre måned forud i tid, og samarbejdet fornys automatisk hver tredje måned, medmindre kunde giver besked. Det kan komme på tale, at Kjærup Kommunikation kræver opstartsgebyr alt efter opgaven størrelses omfang.
Ingen binding og betaling
Én af årsagerne til, at Kjærup Kommunikation startede, var for at gøre op med de marketingbureauer, der binder deres kunder. Derfor har vi siden dag nummer 1 kørt uden binding. Dette vil vi altid gøre, men vi har også brug for økonomisk sikkerhed og engagement fra vores kunders side. Det betyder, at udover fakturering tre måneder frem i tid, så er opsigelse gældende efter fortløbende måned + en måned.
I den faste aftale, der indgås mellem Kjærup Kommunikation og kunde, vil der være fastsat et stykke arbejde af et vist omfang til en fast pris. Misligholdes eller misbruges dette omfang, vil der blive pålagt merbetaling. I samme henseende vil der blive anmodet om betaling fra kunde for merarbejde, som ikke er en del af det faste aftalte stykke arbejde.
Deadlines for indhold
I forhold til deadlines på udkast fra Kjærup Kommunikation, der bliver givet til kunden, så skal de overholdes. Lige så snart at Kjærup Kommunikation har afleveret et udkast, har vi overholdt vores del af den faste aftale. Hvis deadlinen overskrides fra kundens side, kan Kjærup Kommunikation være i sin ret til at udsætte eller i værste fald ikke udgive det planlagte indhold.
Hvis udkastet godkendes af kunden indenfor tidsrammen, og der i overensstemmelse med Kjærup Kommunikation er enighed om, at det godkendte skal udgives, vil ændringer i det planlagte blive faktureret på timebasis udover den faste pris.
Et eksempel kunne være, at to annoncer, som Kjærup Kommunikation har lavet udkast til, er blevet godkendt d. 1. september, hvorefter kunden kommer med ændringer efter godkendelse.
Her er Kjærup Kommunikation i sin gode ret til at fakturere for disse ændringer.
Kommunikation og åbenhed i samarbejdet
Al kommunikation om indhold, annoncer, tekster og lignende markedsføring foregår som udgangspunkt over mail og andre systemer, som vi anbefaler. I er også altid velkommen til at kontakte os via telefon eller LinkedIn.
Hos Kjærup Kommunikation sætter vi pris på det tætte samarbejde. Derfor er vi altid lydhøre overfor jeres forslag, når det kommer til markedsføring af jeres virksomhed. Dog beder vi om respekt for, at vi også er eksperter indenfor vores område, og vi ved, hvad der virker. Vi opfordrer jer til, at I stoler på vores anbefalinger.
GDPR og beskyttelse af persondata
Kjærup Kommunikation indsamler ikke personhenførbare oplysninger om besøgende på dette website, medmindre den besøgende selv giver oplysningerne i form af kundeoprettelse og herunder generel kontaktinformation. Kjærup Kommunikation behandler udelukkende de personoplysninger, som er nødvendige og relevante for varetagelsen af kundens og Kjærup Kommunikations samarbejde – hvilket betyder almindelige personoplysninger, og dermed ikke CPR.nr eller andre personfølsomme oplysninger.
Kodeord og logins
I et samarbejde med Kjærup Kommunikation kan der, i tilfælde af samarbejde om indhold på sociale medier eller websites, videregives sårbare informationer fra kundes side: logins, passwords, fortrolige forretningsoplysninger og lignende. Vi opbevarer altid personfølsomme data fortroligt i vores samarbejder.
Misligholdelse af samarbejdet
Oplever Kjærup Kommunikation, at samarbejdet bliver misligholdt, krænket, uprofessionelt, truende, fornærmende eller af lignende part, er vi i vores gode ret til at ophæve samarbejdet. Kjærup Kommunikation forpligter sig ikke til brug af omtale, medmindre vi har accepteret det på skrift.
Fortrolighed
Kjærup Kommunikation og kunde er forpligtet til at overholde gensidige fortrolighed i tilfælde af delte information om enten leverandør eller kunde. Dette gør sig gældende uanset, hvor, hvornår og hvordan informationen deles.