Da AB Kransystem kom til os, havde de forsøgt at opsætte en digital tilstedeværelse med et andet bureau, men desværre uden held. De stod med en visuel flot hjemmeside, men der manglede en rød tråd i kommunikationen herpå. Ganske vist var de tilgængelige på sociale medier, men de var ikke aktive. Og når man leverer og servicerer store kraner, som AB Kransystem gør, så tager deres kunder ikke bare lige beslutningen over natten. Det skal overvejes grundigt. Derfor består købsrejsen af mange kontaktflader, og her skal AB Kransystem selvfølgelig være tilgængelig. Ikke nok med det, så var der også en udfordring i at skabe mersalg hos eksisterende kunder.
Lige så vel som du stiller krav til os, stiller vi krav til dig og din virksomhed. Sådan bliver resultatet bedst. Og resultatet skal være bedre for dig, end det er for os.
Aske Kjærup Pedersen, Partner
Samarbejdet med AB Kransystem startede med en gennemskrivning af deres skriftlige kommunikation på deres website. Den røde tråd blev sikret, og der blev opfordret til handling gennem dynamiske tekster, som engagerer læseren. Derefter fik vi klarlagt en content strategi for AB Kransystem. LinkedIn er platformen, hvor de kan ramme de relevante beslutningstagere, og med en klar strategi kan vi nemmere eksekvere på både organiske indlæg og betalte annoncer. Gennem en god kombination af disse formater på LinkedIn rammer de deres målgruppe og netværk. Vi har sidenhen samarbejdet med AB Kransystem om e-mail marketing, hvor vi har opsat et velkomstflow. Derudover har vi fundet den rette Google Ads-partner til AB Kransystem.
Siden 2018 har specialiseret os indenfor LinkedIn, hvor vi skrevet over 3500 indlæg for vores kunder.
Vi vægter et personligt forhold til vores kunder højt, hvor din brancheviden og input bliver hørt.
Gennem tiden har vi samarbejdet med 50+ virksomheder og har meget erfaring fra mange forskellige brancher.
Julian Hecht Krejbjerg, Partner
Aske Kjærup Pedersen, Partner