Med ønsket om flere hænder indenfor projektering og konstruktion, startede vi et samarbejde om at synliggøre den traditionsrige tømrervirksomhed på LinkedIn.
Det velkendte tømrerfirma blev etableret i 1929, og i dag, næsten 100 år senere, drives den familieejede virksomhed stadigvæk af to fra Thomsen-familien.
De er gået fra at være en mindre virksomhed til at være et mellemstort firma med opgaver over hele Danmark. Derfor oplever de et kontinuerligt behov for at kunne tiltrække de rette, og samtidig dygtigste, medarbejdere.
Men hvorfor arbejde hos Magnus Thomsens Efterfølgere?
Hvem vil ansøge hos en virksomhed, de måske aldrig har hørt om? Hvorfor skulle potentielle ansøgere vælge Magnus Thomsens Efterfølgere fremfor deres konkurrent?
Derfor var det vigtigt for Magnus Thomsens Efterfølgere at synliggøre den værdi, de rent faktisk skaber for deres kunder.
Det var nødvendigt at kommunikere de gode historier, som gør tømrerfirmaet til et attraktivt sted at arbejde.
Et sted, hvor benene er solidt plantet på jorden, og et sted med gode værdier.
Lige så vel som du stiller krav til os, stiller vi krav til dig og din virksomhed. Sådan bliver resultatet bedst. Og resultatet skal være bedre for dig, end det er for os.
Julian Hecht Krejbjerg, Partner
Magnus Thomsens Efterfølgere skulle synliggøre sig mere. LinkedIn blev platformen. Dels fordi projektledere og konstruktører er på platformen, dels fordi der er mulighed for stor organisk rækkevidde. Dernæst havde vi en stor antagelse om, at Magnus Thomsens Efterfølgeres kunder, samarbejdspartnere og medarbejdere ville interagere med virksomhedssidens indlæg.
Vi skulle vise verden, hvor gode Magnus Thomsens Efterfølgere er, og hvor godt et sted det er at arbejde.
Sammen planlagde vi et årshjul, der skaber det store overblik over format, indhold og vinkling af LinkedIn indlæg.
Det har skabt kontinuerlige gode resultater på LinkedIn.
– Over 150.000 organiske visninger pr. år i 3 år
– Over 17.000 visninger på 1 indlæg
– Fra 0 til 1200 engagerede følgere
– Portrætserie med medarbejdere
– Tiltrækning af kompetencer
Vi har været utrolig glade for samarbejdet med Kjærup Kommunikation. De har guidet os med deres ekspertise og hjulpet os med at finde de gode historier. Vi har oplevet en utrolig god støtte og har haft gode snakke om de forskellige historier, og hvilken vinkel vi gerne vil have frem. Vi har fra starten lagt en plan sammen, som vi har fulgt, og der har de været gode til at følge op. Bare en kæmpe anbefaling fra os, hvis I vil komme godt fra start.
Siden 2018 har specialiseret os indenfor LinkedIn, hvor vi skrevet over 3500 indlæg for vores kunder.
Vi vægter et personligt forhold til vores kunder højt, hvor din brancheviden og input bliver hørt.
Gennem tiden har vi samarbejdet med 50+ virksomheder og har meget erfaring fra mange forskellige brancher.
Julian Hecht Krejbjerg, Partner
Aske Kjærup Pedersen, Partner