ProCon Wind Energy vækster i den globale vindindustri. Kjærup Kommunikation hjælper med branding overfor potentielle kunder, samarbejdspartnere og medarbejdere. Læs hvordan.
ProCon Wind Energy har af flere omgange søgt vores ekspertise. Alle gange har været med en kommerciel strategi og samtidig praktisk tilgang for øje. Eftersom ProCon opererer på et fremadstormende marked med stor efterspørgsel, har de løbende brug for kompetente teknikere og elektriske ingeniører.
Platformen hedder ProConnected, og den gør det muligt for netop disse profiler – uanset om de er ledige, i job eller selvstændige – at følge med i kommende projekter og jobmuligheder hos ProCon. Derudover har ProCon kontinuerligt brug for at positionere sig i deres marked, tiltrække samarbejdspartnere og tiltrække kunder.
Lige så vel som du stiller krav til os, stiller vi krav til dig og din virksomhed. Sådan bliver resultatet bedst. Og resultatet skal være bedre for dig, end det er for os.
Julian Hecht Krejbjerg, Partner
For at løse ProCon’s udfordringer har vi arbejdet med LinkedIn og annoncering. Gennem geografisk og branchespecifik målretning fandt vi de rette målgrupper for ProCon. På tre måneder fik ProCon således over 50 tilmeldte.
Sidenhen har de fået over 330.000 eksponeringer på LinkedIn og over 130 nye tilmeldte på deres online platform (medio 2021).
Derefter har vi opnået stor eksponering på relevante markeder i den store globale verden.
Det er noget, der har givet resonans blandt kunder og samarbejdspartnere.
Her har vi igen brugt betalt annoncering på LinkedIn, samt organiske indlæg fra deres virksomhedsside.
Her oplever ProCon konstant høj engagement, når de italesætter vundne projekter, medarbejdere, viden fra branchen og giver indblik i deres arbejde med at sætte strøm til den grønne omstilling.
“Vi har oplevet stor eksponering og øget medlemstal på vores job- og netværksplatform, ProConnected, via LinkedIn annoncering efter vores samarbejde med Kjærup Kommunikation. God rådgivning og eksekvering. Derudover er de løbende tovholder på vores organiske content til vores LinkedIn virksomhedsside, som gør, at vi får stor eksponering og øget brand awareness kontinuerligt.”
Siden 2018 har specialiseret os indenfor LinkedIn, hvor vi skrevet over 3500 indlæg for vores kunder.
Vi vægter et personligt forhold til vores kunder højt, hvor din brancheviden og input bliver hørt.
Gennem tiden har vi samarbejdet med 50+ virksomheder og har meget erfaring fra mange forskellige brancher.
Julian Hecht Krejbjerg, Partner
Aske Kjærup Pedersen, Partner