Hjælp til Facebook

Vi hjælper din virksomhed med at stå stærkere på Facebook

Vi tager hånd om dine opslag og annoncer på Facebook

Det er stadigvæk relevant at kommunikere til dine følgere via Facebook opslag, især hvis du driver en B2C-virksomhed.

Facebook annoncering tager din forretning til det næste skridt. Målret dine annoncer mod relevante målgrupper, få øget din kendskabsgrad, eller begynd at sælge mere via din webshop.

Vi hjælper din virksomhed med Facebook:

  • Strategi og tone of voice
  • Kampagner – organisk og betalt
  • Udformer organiske opslag og indhold til annoncer
  • Planlægning af organiske opslag og overvågning af annoncer
  • Ingen binding

Har du spørgsmål?

Er du i tvivl om sociale medier? Så kontakt os på

+45 61 90 00 85

eller info@kkommunikation.dk

Det er nemt at komme i gang

Er du i tvivl om, hvordan din virksomhed performer på sociale medier?
Så kontakt os på +45 61 90 00 85 eller info@kkommunikation.dk

Sådan hjælper vi Meny

Meny består af værdifulde MADarbejdere, der leverer kvalitet til dagligdagen. I samarbejde med Meny løfter vi deres synlighed og engagement på Facebook. Vi har et fast samarbejde, hvor vidensdeling er et stort omdrejningspunkt.

 

Typisk samarbejde med Kjærup Kommunikation:

  • Udarbejdelse af plan til sociale medier
  • Indsamling af billed-og videomateriale
  • Planlægning af organiske opslag
  • Planlægning af sponsoreret indhold

Læs mere om vores case med Meny lige her.

Meny Klarup

Det siger vores kunder om os

niels-ovesen

“Der bliver kommunikeret på en let og forståelig måde overfor vores kunder. Det betyder meget, at Kjærup Kommunikation forstår vores virksomhed og vores målgruppe. Vi har et tæt samarbejde og oplever god opfølgning.”

Niels Ovesen, Direktør Ovesen Biler
PER TOPP

Det er en sjælden fornøjelse at møde kombinationerne af ydmyghed, kompetence og stor villighed til at ville hjælpe sine kunder. Men den kombination møder jeg hos Kjærup Kommunikation.”

PER TOPP, Salgstræner og Foredragsholder

Kontakt Aske Kjærup

Ekspert i tekster og sociale medier

En uforpligtende snak og en kop kaffe har aldrig skadet nogen. Du er mere end velkommen til at give et kald eller sende en mail.

+45 61 90 00 85
aske@kkommunikation.dk

Hvorfor skal jeg markedsføre på Facebook?

Stort set alle danskere har en Facebook profil. De seneste tal viser, at hele 77% af den danske befolkning har en profil på det populære medie. Ser man på verdensplan, findes der hele 2,89 mia. brugere. Der er altså utrolig store muligheder for eksponering på mediet, der har udviklet sig til mere end blot en social opslagstavle.

Hvorfor skal jeg lave organiske opslag på Facebook?

Organiske opslag på Facebook er ikke det, de har været. Men derfor skal du ikke undervurdere deres værdi. Du har stadig rig mulighed for at kommunikere til dine følgere på din virksomhedsside, skabe opmærksomhed og tiltrække nye potentielle kunder. På samme tid er organiske opslag et godt format til at kommunikere de skelsættende og gode historier ud.

Læs vores tips til organiske Facebook opslag ved at klikke her.

Hvordan opretter jeg en virksomhedsside på Facebook?

For at få mest ud af din virksomhedsside på Facebook, anbefaler vi altid, at du opretter en Business Manager/Business Suite. Her får du adgang til din virksomhedsside og din annonceadministrator. Gå til business.facebook.com og klik ‘opret konto’. Herefter skal du udfylde informationerne om din virksomhed, hvorefter du kan oprette din virksomhedsside.

Hvordan opnår jeg stor eksponering med opslag på Facebook?

Førhen var Facebook opslag det vilde vesten. Alle virksomheder kunne opnå stor eksponering ved blot at poste. Men i dag skal du være strategisk, give værdi til dine følgere og, ikke mindst, skabe opmærksomhed. Find de gode gode historier, vær klar over din målgruppe og vær vedholdende.

Du kan finde tips til gode online tekster lige her.

Hvorfor skal jeg annoncere på Facebook?

Driver du webshop, eller har du brug for konkrete leads i din forretning? Facebook annoncer kan skabe direkte salg, øge din eksponering og skaffe potentielle kunder. Mulighederne med segmentering af målgruppe er mange, når det drejer sig om Facebook. Platformens algoritme er i dag så stærk, at den lynhurtigt finder de rette modtagere af din annonce.

Er din virksomhed på Facebook, eller er du interesseret i Facebook annoncering? Så læs med her.

Hvad koster Facebook annoncering?

Det er svært at komme med ét konkret svar på dette spørgsmål. Der er utrolig mange elementer, som spiller ind, når det handler om dit annonceringsbudget. Selvfølgelig vil vi altid have mest muligt, så billigt som muligt. Men vi skal tage højde for dine aktiviteter, din målgruppe, din branche og dine konkurrenter, før vi kan svare dig på dette spørgsmål.