Hjælp til LinkedIn
Vi hjælper din virksomhed med at stå stærkere på LinkedIn
Få hjælp til LinkedIn opslag og annoncering
LinkedIn er et socialt medie i voldsom vækst. Der er særligt oplagt for B2B-virksomheder, da brugerne sidder med deres professionelle kasketter på, når de benytter platformen.
Gennem kontinuerlig synlighed og aktivitet skaber du relevans for din målgruppe. Udgiv LinkedIn indlæg, der inspirerer, og find relevante leads med annoncering. Vi hjælper dig fra strategi til eksekvering.
Vi hjælper med synlighed på LinkedIn
- Virksomhedssider og personlige profiler
- Strategi, tone of voice og aktivitet
- Udformning af opslag til LinkedIn
- Kampagner – organisk og betalt
- Ingen binding
Har du spørgsmål?
Er du i tvivl om sociale medier? Så kontakt os på
+45 61 90 00 85
eller info@kkommunikation.dk
Markedsføring på LinkedIn betaler sig
Har du spørgsmål til hvordan, du skal gribe LinkedIn an?
Kontakt os på +45 61 90 00 85 eller info@kkommunikation.dk
Sådan hjælper vi PER TOPP
PER TOPP er salgstræner og en ihærdig netværker. Han er virksomhedsejer, og dermed oplagt brand ambassadør for sin virksomhed. I samarbejde med PER TOPP udformer vi indhold til hans LinkedIn profil. Sammen har vi lagt strategien. Vi vælger billed- og videomateriale, skriver hans LinkedIn indlæg og udgiver for ham.
Et typisk samarbejde om personlig branding på LinkedIn:
- Årshjul i opstartsmødet
- Udarbejdelse af LinkedIn opslag
- Korrektur og feedback fra kunden
- Planlægning og udgivelse af opslag
- Evaluering og nyt årshjul efter 6 eller 12 måneder
- Ingen binding
Læs mere om vores case med Per Topp lige her.
Det siger vores kunder om os
“Vi har oplevet stor eksponering og øget medlemstal på vores job- og netværksplatform, ProConnected, via LinkedIn annoncering efter vores samarbejde med Kjærup Kommunikation. God rådgivning og eksekvering.”
Thomas Padfield, Head of Business and Brand Development, ProCon
”Vi har modtaget hjemmesidetekst fra Kjærup Kommunikation. Professionel og struktureret tilgang til opgaven. God kommunikation og let tilgængelighed i processen.”
Kristina Dahl, Medejer af KNN Energirådgivning
Kontakt Aske Kjærup
Ekspert i tekster og sociale medier
En uforpligtende snak og en kop kaffe har aldrig skadet nogen. Du er mere end velkommen til at give et kald eller sende en mail.
+45 61 90 00 85
aske@kkommunikation.dk
Hvorfor skal jeg markedsføre på LinkedIn?
Op mod 1.5 millioner danskere er på LinkedIn, og de sidder der i et professionelt regi. Platformen bruges til vidensdeling, relationsskabelse og networking. Du kan opslå opslag og annoncere som på Facebook og Instagram. Det betyder, at potentialet for eksponering og leadgenerering er stort.
Læs mere i vores blogindlæg “Hvorfor LinkedIn?” her.
Hvorfor skal jeg lave organiske opslag på LinkedIn?
Organiske opslag på LinkedIn (også kaldet LinkedIn indlæg) har en rigtig stor rækkevidde. Derfor har du mulighed for stor eksponering helt gratis. Men du skal ikke lave direkte salg i dine opslag. Du skal skabe værdi for dit LinkedIn netværk – det spejler sig positivt tilbage på dig og din virksomhed.
Hvad er personlig branding på LinkedIn?
Ved at være aktiv om din personlige branding på LinkedIn gør du dig selv attraktiv overfor potentielle kunder og samarbejdspartnere. Det handler om at sælge gennem din person. Én af metoderne, til at brande sig på, er ved at lave indhold, der giver resonans og eksponering i dit LinkedIn netværk.
Du kan læse meget mere om personlig branding i vores blogindlæg lige her.
Hvordan fungerer opslag fra virksomhedssider?
Selvom mange personlige profiler agerer som talerør for deres arbejdsgiver eller virksomhed, er en virksomhedsside en blåstempling af din virksomheds eksistens. Aktivitet fra en virksomhedsside på LinkedIn styrker troværdigheden, bruges i markedsførings-regi og som kommunikation til ansatte.
Læs mere om virksomhedsprofiler på LinkedIn ved at klikke her.
Kan jeg annoncere på LinkedIn?
Ja, du kan sagtens annoncere på LinkedIn. Her taler vi om betalt annoncering, som vi kender det fra andre sociale medier; Facebook, Instagram, TikTok, Snapchat og Pinterest etc. Dog er det vigtigt, at du tænker relevans af målgruppe og produktpris ind i din strategi, når du annoncerer på LinkedIn.
Ønsker du at vide mere eller få hjælp til LinkedIn annoncering? Læs mere her.
Hvad koster LinkedIn annoncering?
Som udgangspunkt ser vi, at annoncering på LinkedIn er dyrere end andre sociale medier. Helt konkret mener vi, at klikpris og CPM-pris er dyrere end på fx Facebook og Instagram. Det kan dog godt betale sig at annoncere på platformen, hvis dit produkt kan betale sig hjem og din målgruppe er til stede.