LinkedIn indhold i indlæg

LinkedIn indhold

I dag fortsætter fortællingen om brugen af LinkedIn. Er du altid klar over, hvad du skal skrive i dine indlæg? Sammenlignet med Facebook, er der mulighed for at opnå enorm stor rækkevidde på organiske opslag på LinkedIn. Lad os nyde det, så længe det varer. Få konkrete råd til emner i dine LinkedIn indlæg.

Hvordan gør du LinkedIn indhold spændende?

Differentier dit indhold på LinkedIn. På den måde kan du højne chancerne for øget engagement, og dermed opnå længere rækkevidde på dine opslag. Længere rækkevidde kan resultere i forøgelse af dit professionelle netværk, og tilmed også henvendelser.

Der er adskillige måder, man kan skille sig ud på og gøre opmærksom på sig selv. Det er altid en god ide at rose sine samarbejdspartnere. Det viser, at man værdsætter andres arbejde. Man kan også komme med gode råd, der har relevans for det netværk, man tilhører.

Derudover er det en mulighed at skrive artikler, hvor man lidt mere detaljeret deler ud af sin viden om et relevant branche-/eller socialt emne. Et indlæg kan også omhandle milepæle, hvor der fortælles om hvilke mål, man eller ens virksomhed har opnået.

Det er vigtigt, at du husker at inddrage den virksomhed, du er en del af, uanset om du er ansat eller ejer. I hvert fald, hvis du bruger LinkedIn som markedsføringsværktøj.

LinkedIn indhold kort opsummeret:

  1. Differentier dit indhold
  2. Ros samarbejdspartnere
  3. Giv gode råd
  4. Skriv artikel
  5. Skriv brancherelevant indlæg
  6. Italesæt milepæle

Bliver succeshistorier for meget?

Succeshistorier har tendens til at skabe engagement og rækkevidde på LinkedIn. Men pas på, at det ikke bliver for meget ”ananas i egen juice”. Hvis du hele tiden taler om, hvor god din virksomhed er, eller hvor godt det går, så risikerer du at tabe sine følgere.

En god måde at sprede succeshistorier på kunne være ved at inddrage kunder. Har du således haft en god oplevelse med en kunde, så sørg for at dele den med dit netværk.

Man kan fortælle succeshistorier på mange forskellige måder. Det handler om, at man spørger sig selv, om det har relevans for sit netværk, og om det bliver for selvfedt.

LinkedIn venter på dig

Vi håber, at dagens låge kan inspirere dig ift. hvilket typer LinkedIn indlæg, du kan lave. Det handler blot om, at du kaster dig ud i det og bevarer fornuften. Som tidligere nævnt, kan der ikke sættes to fede streger under udsagnene. Dog har vi baseret vores viden på vores erfaring med eksekvering af LinkedIn indlæg for kunder.

Hiv fat i Kjærup Kommunikation, hvis du vil have hjælp til LinkedIn.

Kjærup Kommunikation